12 december 2006

1900th century blast-off


I och med Komvux fick jag möjligheten att tänka i vida banor och "utanför boxen" så att säga. Dock förekom sig det inte utav flumkurser belägna i det innersta av C3L:s lokaler utan jag åsyftar naturligtvis den abnorma mängd fritid, som nära nog höll på att driva mitt annars så lugna sinne från vettet.

Det var en onsdag för sisådär två veckor sedan som jag inte hade ett skvatt att sysselsätta mig med. Jag slogs plötsligt av extistensiella tankar och som i ett vips hade jag kommit fram till kanske det roligaste man kunde göra, ifall man hade möjligheten att färdas bakåt i tiden.

Förutom att jag skulle:

  1. filma Kennedy-mordet och lagt upp filmen på youtube.com
  2. faktiskt skapat youtube.com och tjänat 120 miljarder eftersom sanningen bakom Kennedy-mordet skulle trissa upp priset enormt

+ en hel del andra saker, så skulle jag tagit med mig en Boomblaster och Chromeo´s Needy girl och besökt diverse danstillställningar i olika tidsåldrar, från stenålderns primitiva parningsuppvisning (till toner av "ekklubba mot alträd"), till det glada 20-talets "snabbvaggande dans med fjäder-i-pannan-donnor"

Förstå förvirringen, inse succén!